ارائه آموزش سامانه پیام کوتاه و راهنمایی های لازم در خصوص امکانات و شیوه کارکرد سامانه بعد از تحویل پنل پیامک، از مهمترین وظایف سامانه ها در قبال مشتریان می باشد که متاسفانه در بسیاری از موارد به آن بی توجهی می شود. وبیم علاوه بر پشتیبانی 24 ساعته از قسمت تیکتینگ، فایل راهنمای سامانه را نیز آماده سازی نموده است که می توانید در این قسمت دانلود نمایید.
فایل راهنمای سامانه را می توانید از لینک های زیر دریافت نمایید:
[button title=”دانلود فایل راهنمای ویژه کاربران” link=”http://webimsms.ir/learn.pdf” description=”فایل راهنما پنل” width=”220px” bgcolor=”#” color=”#ffffff” picture=”” height=”” version=”light” position=”center”]
[button title=”دانلود فایل راهنمای ویژه نمایندگان” link=”http://webimsms.ir/reseller.pdf” description=”فایل راهنما پنل نمایندگی” width=”220px” bgcolor=”#92da4d” color=”#ffffff” picture=”” height=”” version=”light” position=”center”]